Ads 468x60px

Pages

2010. 11. 03.

Banános muffin csokidarabokkal


Ezt a muffin receptet azért szeretem nagyon, mert elkészítése nem igényel semmilyen különleges összetevőt, hiszen liszt, cukor, olaj, tojás, étcsoki szinte mindig van itthon. Így egy hirtelen ötlettől vezérelve bármikor elkészíthetjük, ha valami gyors édességet kívánunk. Az eredeti recept a "Nigella Express"-ből van, annyit módosítottam rajta, hogy kevesebb cukrot teszek bele, mivel a banán eleve édes, illetve a  "butterscotch" helyett étcsoki darabkákat használok. 



  • 2-3 db érett banán
  • 125 ml olaj
  • 240 g liszt
  • 2 tojás
  • 80-100 g cukor
  • 50-100 g étcsoki apróra vágva
  • teáskanál sütőpor, teáskanál szódabikarbóna

Banánokat pépesítjük. Olajat, cukrot, tojásokat kézi habverővel keverjük habosra. Adjuk hozzá a banánokat, keverjük tovább. Végül a száraz összetevőket fakanállal dolgozzuk bele a banános masszánkba. Utolsó lépésként a csoki darabkákat szórjuk bele. 20-25 percig sütjük 200 C-on. Mostanában meggyszemeket is szoktam belerakni, miután már kiadagoltam a muffin formákba a tésztát, pár szem meggyet nyomkodok bele. Lehet elsőre furán hangzik a banán és a meggy kombinációja, én is így voltam vele, de miután megkóstoltam rájöttem, hogy igen jól passzol hozzá.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése