Ads 468x60px

Pages

2012. 03. 06.

Bounty vagy pina colada torta

Variációk egy krémre többféleképpen. Az eredeti krém receptjét itt olvastam. Mivel én pici tortákat csináltam, 18-20 cm, így ennek megfelelően redukáltam a krém hozzávalóit is. 




Kókuszkrém

  • 4dl tejszín 
  • 120 g csoki (70 g fehércsoki és 50 g étcsoki vagy csak 120g fehércsoki)
  • 100 g kókuszreszelék

Tejszínt felmelegítjük, csokit megolvasztjuk benne és hozzáadjuk a kókuszreszeléket, botmixerezzük majd hűtőbe tesszük pár órára. Mikor jól besűrűsödött, kézimixerrel óvatosan átkeverjük a krémet és már kész is. Ezután megkenjük vele a tortát. A csak fehércsokis változatnál ananászt is rakosgattam a krémrétegek közé, legközelebb lehet pici rumot is adok hozzá, ez most jutott csak eszembe.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése