Ads 468x60px

Pages

2013. 01. 28.

Joghurtos lilakáposzta saláta


  • 1 kis fej lilakáposzta
  • 2 közepes cékla
  • (1 kis fej lilahagyma)
  • 1 répa 
  • 1 evőkanál méz
  • 1 kis doboz natúr joghurt
A káposzta c vitamin és rosttartalma is jelentős, így főleg télen nagyon hasznos lehet a rendszeres fogyasztása. Itt lehet bővebben olvasni róla és jó kis receptjeik is vannak, igaz ez most nem onnan van. Lilakáposztát, céklát, répát megmossuk, megtisztítjuk, lereszeljük. Káposztát besózzuk és állni hagyjuk 15 percet. Lilahagymát apróra vágjuk, összekeverjük a többi hozzávalóval, adunk hozzá 1-2 evőkanál mézet és egy egész doboz joghurtot, jól elkeverjük és hűtőbe tesszük pár órára. Én a hagymát kihagyom belőle egy ideje, valamiért nem bírom a nyers hagymát, ég tőle a gyomrom, de hagyma nélkül is finom. Sok ételhez pl. fasírtokhoz szerintem jól passzol.

4 megjegyzés:

gionetta írta...

Céklaügyileg ez nekem nagyon bejön, főleg, mert a lilakáposzta is nagy kedvenc. :-)) Kérdés: hol lehet feliratkozni Hozzád olvasónak? :-))

Borso írta...

Szia. Jó kérdés volt, nem volt kirakva a blogra, most már fel tudsz, bal oldalt alul. Kipróbáltam a töltött céklát, tényleg nagyon finom! :)

gionetta írta...

Érdekes ez a saláta. Nekem azt hiszem inkább ecetes mártással jobban ízlene, de így is egy vitaminbomba. Ez lesz a vacsorám is, és a reggelim is ez volt.

Borso írta...

Próbáld ki úgy is. :) Én nagyon szeretem a joghurtos salátákat, a padlizsán salátám is joghurtos. Egyébként megfigyeltem, hogy másnap finomabb, mint frissen.

Megjegyzés küldése