Ads 468x60px

Pages

2013. 03. 19.

Datolya csemege

szezámmagos
  • 100 g aszalt datolya beáztatva egy éjszakára
  • 50 g aszalt sárgabarack beáztatva
  • pár szem aszalt szilva
  • 2 evőkanál zabpehely
  • 2 evőkanál darált mák
  • 1 evőkanál méz
  • szezámmag, kókuszreszelék
kókuszreszelékes
A datolyát és a barackot beáztattam, majd másnap leturmixoltam és összekevertem a többi hozzávalóval, ezután hűtőbe tettem pár órára. Ha már jól formázható az állaga, kis golyókat formázunk a masszánkból és kókuszreszelékbe vagy pirított szezámmagba forgatjuk. Valódi kis energiagolyók ezek, jógaórán hallottam hasonló receptötletet.

3 megjegyzés:

gionetta írta...

Hú Orsi! Ez nagyon tuti! Szerinted barack helyett jó a datolya is? Akkor megcsinálom húsvéti csemegének, kekszgolyó helyett. :-))

Borso írta...

Persze, biztos jó lesz csak datolyából is, vagy bármilyen aszalt gyümi jó, amit szeretsz, én azért áztattam be, mert nagyon kemény volt, utána mondjuk nehezen állt össze, így ezzel még kísérletezem, mák helyett jó a dió, mogyoró stb. :)

Borso írta...

szerintem a szezámmagos finomabb, mint a kókuszos :)

Megjegyzés küldése