Ads 468x60px

Pages

2013. 06. 19.

Pakora

  • 1/2 padlizsán (közepes)
  • 2 krumpli
  • 1 hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 kk garam masala
  • 1 kk tandoori masala
  • pici chili
  • 1 kk őrölt koriander
  • 1 kk őrölt római kömény vagy sima kömény is jó
  • annyi csicseriborsóliszt, hogy összeálljon a massza
készülőben
Ezt a receptet barátnőmtől tanultam, aki rajong az indiai ételekért. Nagyon finom. A krumplit, a hagymát és a padlizsánt is megpróbáljuk egyforma vékony csíkokra felvagdosni, majd ízesítjük a fűszerekkel. Annyi csicseriborsólisztet adunk hozzá pici vízzel, hogy szépen összeálljon a massza és forró olajba kis halmokat rakunk belőle, picit lelapogatjuk, majd alacsony lángon jól átsütjük mindkét oldalát. Most fokhagymás-kapros joghurtba mártogatva fogyasztottuk. Fontos, hogy ne hagyjuk állni, hanem rögtön süssük ki, mert különben levet eresztenek  a zöldségek és szétesik a massza.

2 megjegyzés:

gionetta írta...

Elsőre azt olvastam, hogy pavlova. De rájöttem, hogy nem az! :-)) Nagyon jól hangzik. Sosem csináltam még csicseriborsót. El kellene már kezdeni!
Sajnos nem tudok július végéig gyakran jönni és kommentelni, amíg le nem vizsgáztam, de figyelemmel kísérlek és olvaslak! Jó sütögetést- főzőcskézést, ebben a melegben! :-))

Borso írta...

Nagyon szeretem az indiai ételeket, sok a vega fogás köztük és jó fűszeresek is. Köszönöm, most nálunk is volt egy kis komplikáció, így kevesebbet írtam,blogoztam, főztem, de a mailedre nemsokára válaszolok ám! :)

Megjegyzés küldése