Ads 468x60px

Pages

2013. 08. 30.

Barackos vagy szilvás grízes süti



Ez a süti elsősorban a 11. Blogkóstolóra készült, ezúttal Brigi blogját ismerhettem meg. Mindenképp süteményt szerettem volna választani, mivel mostanában igen keveset tudtam sütni. Nagyon finom, szilvával talán még jobb, hétvégén is jó szolgálatot tett az activity alkalmával.
  • 10 dkg búzadara 
  • 10 dkg liszt 
  • fél csomag sütőpor 
  • 25 dkg natúr joghurt vagy kefír
  • 2 tojás 
  • 7 dkg cukor 
  • 1 csomag vaníliás cukor 
  • 7 dkg olvasztott vaj 
  • őszibarack vagy szilva ízlés szerint
Tojásokat a cukorral kihabosítjuk, majd adjuk hozzá a joghurtot és a vajat. Ezután a lisztes búzadarás keveréket adagoljuk hozzá apránként. Hagyjuk állni kb. fél órát. Ezalatt a gyümölcsöket mossuk meg, magozzuk ki, a barackot meghámozzuk. Egy közepes tepsit béleljünk ki sütőpapírral, osszuk el egyenletesen a tésztát benne és a szilvákat-barackokat helyezzük el a tetején. Előtte picit lisztezzük be a gyümölcsöket azért, hogy ne merüljenek le a tészta aljára majd a sütés alatt. Körülbelül 25 percig sütjük alacsony lángon. Porcukorral is megszórhatjuk a végén..

2 megjegyzés:

Koskacukor írta...

Szia! Ezt a sütit mi is nagyon szeretjük! Örülök, hogy ezt választottad. Szép lett a sütid!

Borso írta...

szia,köszönöm a receptet, tényleg gyors és finom! :) Azóta megsütöttem a Hólabdákat is, én nem ismertem ezt a sütit, nagyon szuper, ezt is felrakom a blogra a Blogkóstoló alkalmával még a határidő előtt. :)

Megjegyzés küldése