Ads 468x60px

Pages

2014. 04. 10.

Reszelt almás sütemény

Tészta
20 dkg liszt
5 dkg porcukor
12,5 dkg vaj
1 kk sütőpor
1/2 citrom reszelt héja
 2 tojássárgája
2 evőkanál tejföl

Töltelék
50 dkg alma
1/2 citrom leve
25 ml víz
 1/2 cs vaníliás pudingpor
2 tojásfehérje
5 dkg porcukor
A tészta hozzávalóit összedolgozzuk és elfelezzük, egyiket hűtőbe, másikat mélyhűtőbe tesszük. Almákat lereszeltem, vízzel, cukorral, citromlével picit pároltam, majd hozzáadtam a pudingport, legvégül a felvert tojáshabot. Kinyújtottam a hűtőben pihenő tésztát, egy sütőpapírral kibélelt kis tepsibe raktam, majd ráraktam az almás habot, a tetejére pedig ráreszeltem a mélyhűtőből kivett maradék tésztát. 30 percet sütöttem. Juditkánál olvastam először ezt a változatot, aztán itt és itt.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése