Ads 468x60px

Pages

2016. 04. 05.

Túrótorta

 
Alap
1/2 bögre kuszkusz
1 bögre forró víz
1 ev méz vagy cukor
2,5 dkg puha vaj 
1 tojás

Túrókrém
500 g túró
2 dl tejföl
2 tojás
1 vaníliás cukor
1 evőkanál vaníliás pudingpor
4 evőkanál méz vagy cukor
(reszelt citromhéj)

Tetejére
3 evőkanál méz
1/2 narancs leve
egy marék dió
A kuszkuszt leöntjük a forró vízzel, belekeverjük a vajat és a cukrot. Hagyjuk állni egy 10 percet majd adjuk hozzá a felvert tojást. Egy 20 cm-es tortaformát kibélelünk sütőpapírral és belenyomkodjuk a kuszkuszt. A tejfölt, tojásokat, cukrot habosra keverjük majd hozzáadtam a túrót is. Végül mivel a túróm túl darabos volt botmixereztem is. A túrókrémet ráöntjük a kuszkuszos alapra és előmelegített sütőben alacsony lángon egy órát sütöttem. Tetejét megszórtam dióval és narancsos-mézes mázat csorgattam rá. A receptet Szofikánál láttam meg, de picit alakítottam rajta. Nagyon finom és nem bonyolult elkészíteni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése